pondělí, března 06, 2006

Lofty - Jaka je budoucnost?

O loftech už jsem se vyjádřil dříve. Ale podle vyhledávacích spojení to vypadá, že marketingová strategie developerů funguje. Stále hledáte více a více o loftech!

Před každým výběrem bytu bych si položil jednu otázku, na kterou myslím lidé zapomínají:

Kdo koupí můj byt za deset let ? A bude-li to Loft, budou stále atraktivní? Dnes ano, dnes je to poptavka vyhnaná marketingem. To samé vidím v US, kde lofty zažili obrovský boom (mluvím v minulém čase). Dnes už se opět developeři soustřeďují na klasické byty. Továrny už jsou předělány.

Dalším rozdílem mezi Lofty a byty v US je cena. Je alespoň 10-15% nižší než u bytů. Je tomu tak u nás? Nemyslím si to. Cena je nižší právě kvůli exteriéru. V L.A. jsou práve v industriální zóně nebo v místech, kde raději nevylezete na ulici.
V Brně je tomu obdobně, Lofty v Žabovřeskách jsou ve čtvrti, která nepatří vůbec k popuplárním kvůli své rómské komunitě.

Opravdu si myslíte, že za deset let lidé budou chtít bydlet v předělané továrně? Interiér změníte, ale exteriér ne. Budoucnost je v klasických bytech nebo domech, se službami a příjemným prostředím. Lofty jsou dočasným řešením možná pro umělce, ale ne na dlouhou dobu.

Loft - Tovarna

Žádné komentáře:

 
hypotéka, hypotéky, úvěr, úvěr, spoření, finanování, nemovitosti, nemovitost